Skip to main content

X PARTEE – 10 anys celebrant el procés creatiu

banal autoretrat br03/07 – 30/07/2026

L’exposició X Partee-10 anys celebrant el procés creatiu coincideix amb els deu anys d’activitat de Partee i reuneix una selecció de projectes representatius de l’estudi i posa l’accent en el procés de treball que hi ha darrere de cada projecte, des de la recerca i l’experimentació fins a l’ús dels diferents materials i tècniques.

Nascut a Vic i formalitzat com a cooperativa l’any 2018, Partee ha desenvolupat una pràctica professional centrada en el procés creatiu i aposta decididament per la feina analògica, artesana i feta a mà. L’estudi entén doncs el disseny com una forma d’artesania contemporània.

Els fundadors de Partee —Jordi Farrés, Ignasi Roviró i Roger Orriols— van impulsar l’estudi amb la voluntat de viure el disseny des de l’ofici, la passió i el gaudi de cada etapa del procés creatiu.

Al llarg d’aquests deu anys, l’estudi ha desenvolupat projectes en formats diversos, com objectes, instal·lacions, campanyes i experiències. La seva trajectòria ha estat reconeguda amb diversos premis i ha aparegut en publicacions nacionals i internacionals. També ha treballat per a clients com TV3, la Generalitat de Catalunya, Behance i CosmoCaixa, i amb artistes vinculats a segells com Universal Music i Sony Music.

Inauguració: divendres 3 de juliol a les 19h

> Veure desplegable


 ACTIVITATS VINCULADES A L'EXPOSICIÓ:

VISITES COMENTADES PER PART DELS DISSENYADORS
A càrrec de Jordi Farrés
Dimecres 08 i 22/07.
De 18.00 a 19.00 h

BALLANT AMB LES IMATGES
Taller en família al Miniespai
Dissabte 11/07. D’11.00 a 13.00 h 

BODEGÓ CREATIU: DE LA COSA A L’ARTEFACTE SIMBÒLIC
Per a joves de 14 a 18 anys
A càrrec de Partee
Dimarts 21/07. De 10.00 a 14.00 h 

Autoretrat de Partee03/07 – 30/07/2026

L’exposició X Partee-10 anys celebrant el procés creatiu és per celebrar els deu anys de Partee. Hi ha una selecció de projectes importants de l’estudi. L’exposició explica com treballen. Mostra el procés de treball de cada projecte. Des de la recerca i l’experimentació fins a l’ús dels materials i tècniques diferents.

Partee va néixer a Vic i es va fer cooperativa l’any 2018. Han fet una feina professional centrada en el procés creatiu. Fan feina amb materials i tècniques fetes a mà, de forma artesanal. Per això, veuen el disseny com una artesania moderna.

Els fundadors de Partee són Jordi Farrés, Ignasi Roviró i Roger Orriols. Van crear l’estudi per viure el disseny com un ofici. També per gaudir de cada pas del procés creatiu.

En aquests deu anys, han fet projectes diferents. Han fet objectes, instal·lacions, campanyes i experiències. Han guanyat premis i han sortit en revistes d’aquí i d’altres països. Han treballat per clients com TV3, la Generalitat de Catalunya, Behance i CosmoCaixa. També han treballat amb artistes de segells com Universal Music i Sony Music.

Inauguració: divendres 3 de juliol a les 19 h

> Veure el fulletó de l’exposició

ACTIVITATS VINCULADES A L'EXPOSICIÓ:

VISITES COMENTADES PER PART DELS DISSENYADORS
A càrrec de Jordi Farrés
Dimecres 08 i 22/07
De 18.00 a 19.00 h 

BALLANT AMB LES IMATGES
Taller en família al Miniespai
Dissabte 11/07 
D’11.00 a 13.00 h

BODEGÓ CREATIU: DE LA COSA A L’ARTEFACTE SIMBÒLIC
Per a joves de 14 a 18 anys
A càrrec de Partee
Dimarts 21/07
De 10.00 a 14.00 h